    From: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Thunderbird - datki
    Date: Mon, 25 Dec 2023 13:29:32 +0100

    pytający <r...@p...fm> napisał(a):
    > Faktycznie,
    > po jednych z ostatnich aktualizacji, coraz częściej zaczęły się pojawiać
    > informacje aby wpłacić co nieco na TB. I sam zacząłem rozważać, żeby
    > wpłacić co nieco na TB, bo skoro płacę za Windowsa i inne oprogramowanie
    > to może powinienem wpłacić na TB. Tym bardziej że ciągle jest rozwijany i
    > wypuszczane są nowe wersje. Ale nie byłem przekonany w 100% i zapytałem
    > znajomego, który zajmuje się administrowaniem (sieci, serwerów, kompów
    > itp.) co na ten temat sądzi. I on mi odpowiedział, że zamiast dofinansować
> [...]

    Na soft chyba nigdy nic nie wpłacałem. Wpłacam na kilka rzeczy przez
    Patronite.pl. Parę razy zdarzyło mi się, że coś fajnego zobaczyłem albo
    przeczytałem, a autor miał link do kupienia kawy (przez
    https://buycoffee.to/ albo podobny serwis), to wtedy mu się w ten sposób
    odwdzięczałęm/doceniałem.

    --
    Grzegorz Niemirowski