  • 1. Data: 2023-12-23 19:13:16
    Temat: Thunderbird - datki
    Od: pytający <r...@p...fm>

    Faktycznie,
    po jednych z ostatnich aktualizacji, coraz częściej zaczęły się pojawiać informacje
    aby wpłacić co nieco na TB.
    I sam zacząłem rozważać, żeby wpłacić co nieco na TB, bo skoro płacę za Windowsa i
    inne oprogramowanie to może powinienem wpłacić na TB. Tym bardziej że ciągle jest
    rozwijany i wypuszczane są nowe wersje.
    Ale nie byłem przekonany w 100% i zapytałem znajomego, który zajmuje się
    administrowaniem (sieci, serwerów, kompów itp.) co na ten temat sądzi. I on mi
    odpowiedział, że zamiast dofinansować TB to może dofinansowałbym Jechowych. I nie
    wpłaciłem nigdzie.

    A Wy co na temat dofinansowania TB sądzicie? A może ktoś dał lub daje datki na TB lub
    tym podobne oprogramowanie?

  • 2. Data: 2023-12-23 20:26:35
    Temat: Re: Thunderbird - datki
    Od: Jacek <j...@...pl>

    W dniu 23.12.2023 o 19:13, pytający pisze:
> [...]
    wpłaciłem nigdzie.

    > A Wy co na temat dofinansowania TB sądzicie? A może ktoś dał lub daje datki na TB
    Chętnych na dofinansowanie jest sporo :) Od kiedy stoję finansowo nieco
    lepiej niż za młodu bywało, wpłaciłem kilka razy po kilka dolców na
    ekipę od linuksa Mint. Uważam że robią naprawdę fajną robotę.

  • 3. Data: 2023-12-23 22:04:52
    Od: jn <j...@m...invalid>

    W dniu 23.12.2023 o 19:13, pytający pisze:
    > A Wy co na temat dofinansowania TB sądzicie?

    Nieregularnie wpłacam na TB oraz dystrybucje Linuksa którą aktualnie używam.

  • 4. Data: 2023-12-23 22:57:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ee73c864-34f5-417a-beea-761a0bd35bfcn@googlegr
    oups.com>
    user pytający pisze tak:

    > A Wy co na temat dofinansowania TB sądzicie? A może ktoś dał lub
    > daje datki na TB lub tym podobne oprogramowanie?

    Odkąd nie wiem co z pieniędzmi robić bo na kolejne mieszkania
    mam za mało a 10 telefon już nie cieszy wspieram programy i projekty,
    które zaoszczędziły mi dużo nerwów i zdrowia.

    np

    Vivaldi
    VeraCrypt
    freeCommander
    Media Player Classic
    Flexible Renamer
    XnView
    Wikipedia

    --
    Piter

    #jebać fliperów pasożytów

  • 5. Data: 2023-12-24 13:35:13
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    pytający <r...@p...fm> wrote:

    > A Wy co na temat dofinansowania TB sądzicie? A może ktoś dał lub daje
    > datki na TB lub tym podobne oprogramowanie?

    Softu raczej nie dofinansowuję, chyba że jest to faktycznie coś fajnego,
    z czego korzystam i chcę w ten sposób podziękować. Ale i tak jeśli już
    pomagam jakimś projektom, to najczęściej po prostu "tymi ręcami" (jeśli
    trzeba coś poprawić w kodzie, to poprawiam i wysyłam łatkę lub pull
    requesta). Kiedyś mocniej się angażowałem w open source, teraz w zasadzie
    tylko jeśli trzeba (tzn. jeśli sam potrzebuję danej funkcjonalności i
    zamiast czekać, aż ktoś zrobi, mogę ją po prostu zrobić sobie sam i przy
    okazji podzielić się ze światem, niezależnie od tego czy jest to łatka do
    jakiegoś istniejącego softu, czy coś zupełnie nowego).

    Sam jako osoba, która wypuściła w świat jakieś bardziej lub mniej znaczące
    projekty, mile widzę podobne wsparcie -- nie pieniądze, tylko np. poprawki
    błędów, które czekają na poprawienie (lub dodanie nowych funkcjonalności,
    których ktoś potrzebuje). Wtedy razem, jako społeczność, możemy zrobić coś
    fajnego.

    W zasadzie jedyne, co teraz dofinansowuję oprócz bezdomnych kotów, to
    Zrozumieć Elektronikę (Piotra Góreckiego, ex EdW).

    --
    Przychodzi facet do baru i mówi do barmanki:
    - Proszę whisky z colą

  • 6. Data: 2023-12-25 01:02:33
    Od: Kaczin0 <j...@i...pl>

> [...]
    odpowiedział, że zamiast dofinansować TB to może dofinansowałbym Jechowych. I nie

    1. Rozważałeś datek w wysokości kosztu kawalerki w śródmieściu Warszawy,
    czy raczej w wysokości ceny paczki fajek?
    2. Za windowsa MUSISZ płacić, za TB, nie.
    3. Jeśli Jehowi ci pomagają w życiu, to dlaczego ich nie wspomóc?

    --
    Kaczin

  • 7. Data: 2023-12-25 13:29:32
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    pytający <r...@p...fm> napisał(a):
> [...]
    > A Wy co na temat dofinansowania TB sądzicie? A może ktoś dał lub daje
    > datki na TB lub tym podobne oprogramowanie?

    Na soft chyba nigdy nic nie wpłacałem. Wpłacam na kilka rzeczy przez
    Patronite.pl. Parę razy zdarzyło mi się, że coś fajnego zobaczyłem albo
    przeczytałem, a autor miał link do kupienia kawy (przez
    https://buycoffee.to/ albo podobny serwis), to wtedy mu się w ten sposób
    odwdzięczałęm/doceniałem.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 8. Data: 2023-12-26 15:31:32
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    > Patronite.pl. Parę razy zdarzyło mi się, że coś fajnego zobaczyłem albo
    > przeczytałem, a autor miał link do kupienia kawy (przez

    A artykuły na grupach dyskusyjnych zasługują na wysłanie autorowi
    grosza? :-)

  • 9. Data: 2023-12-26 22:10:26
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    io <i...@o...pl.invalid> napisał(a):
    > A artykuły na grupach dyskusyjnych zasługują na wysłanie autorowi grosza?
    > :-)

    Nieraz zasługują, ale co z tego? Usenet nie jest traktowany jako miejsce
    twórcze i nikt nie udostępnia linków do wspierania.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 10. Data: 2023-12-26 22:31:20
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Nieraz zasługują, ale co z tego? Usenet nie jest traktowany jako miejsce
    > twórcze i nikt nie udostępnia linków do wspierania.

    Nic nie było że ma być twórcze ani zresztą, że jest.