  • 31. Data: 2013-05-05 22:32:56
    Temat: Re: Topic z dupy: sprzątacie czasem w autkach?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello DoQ,

    Sunday, May 5, 2013, 10:30:08 PM, you wrote:

    > Serio? A co się dzieje z wodą na dywaniku gumowym? Chyba jej nie wypijasz?

    Ja wyciągam dywanik z wodą i wodę wylewam na zewnątrz. Nie każdy po
    wejściu do samochodu przejeżdża kilkadziesiąt kilometrów, żeby woda
    się nie zbierała tylko zdążyła wyparować.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 32. Data: 2013-05-05 22:36:45
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    > Ja wyciągam dywanik z wodą i wodę wylewam na zewnątrz. Nie każdy po
    > wejściu do samochodu przejeżdża kilkadziesiąt kilometrów, żeby woda
    > się nie zbierała tylko zdążyła wyparować.

    Mam ciekawsze zajęcia niż wyciąganie co kilka kilometrów brudnego
    dywanika i wylewanie z niego wody. Ale kto co lubi.

  • 33. Data: 2013-05-05 22:37:04
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-05-05 22:06, DoQ pisze:
    > Spływa z dywanika welurowego? Wszystko z tobą w porządku?
    Aaaaa - na welurze breja się nie roztapia.
    Hint: w moim samochodzie działa ogrzewanie i staram się utrzymywać w
    kabinie temperaturę dodatnią :->

    Maciek

  • 34. Data: 2013-05-05 22:39:04
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-05-05 22:17, t? pisze:
    > Maciek z Klanu, to Ty?
    Niestety nie jestem gospodynią domową :->

    Maciek

  • 35. Data: 2013-05-05 22:40:37
    Od: tá´Ź

    Maciek wrote:

    > Aaaaa - na welurze breja się nie roztapia.

    Wsiąka, a potem wysycha. Na gumowych stoi kałuża.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 36. Data: 2013-05-05 22:41:08
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-05 22:37, Maciek pisze:
    > Aaaaa - na welurze breja się nie roztapia.

    Wylej szklankę wody na dywan, potem przechyl go i spróbuj wylać.

    > Hint: w moim samochodzie działa ogrzewanie i staram się utrzymywać w
    > kabinie temperaturę dodatnią :->

    W moim natomiast nie ma dziur w podłodze toteż nie mam problemów z
    wilgocią i parowaniem szyb.

  • 37. Data: 2013-05-05 22:41:26
    Od: tá´Ź

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ja wyciągam dywanik z wodą i wodę wylewam na zewnątrz.

    ROTFL!!!

    Problem w tym, że nie każdy jeździ Jelczem w kombinezonie roboczym
    łącznie z rękawicami.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 38. Data: 2013-05-05 22:44:07
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-05-05 22:25, DoQ pisze:
    > Słyszałeś o czymś takim jak proces ewaporacji?
    Nie każdy jest przedstawicielem handlowym - ja muszę wodę z samochodu
    usuwać osobiście :-> Najczęściej robię to rano, gdy jest w stanie stałym
    - biorę gumowy "dywanik" i wywalam z niego zamarzniętą breję. Proste i
    skuteczne.

    Maciek

  • 39. Data: 2013-05-05 22:46:33
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-05-05 22:41, DoQ pisze:
    > Wylej szklankę wody na dywan, potem przechyl go i spróbuj wylać.
    Wylej wiadro wody na dywan. A potem drugie. A potem jeszcze jedno.
    Przechyl i spróbuj wylać. Masz zajebisty dywan. Mój się poddał po
    pierwszym wiadrze :->

    Maciek

  • 40. Data: 2013-05-05 22:47:21
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-05-05 22:40, t? pisze:
    > Wsiąka, a potem wysycha. Na gumowych stoi kałuża.
    Jak często można wsiadać do samochodu, żeby przypadkiem nie przerwać
    procesu schnięcia?

    Maciek