    From: "Robert_J" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Transformator elektroniczny do halogenów
    Date: Wed, 18 Mar 2009 12:37:04 +0100

    > Przemyśl to. Prawie 6A przy pełnym obciązeniu. Szybciej będą sie styki
    > wypalały w wyłączniku.

    Zdaję sobie sprawę, ale kupiłem trzy oprawki, w tym jedną właśnie z
    wyłącznikiem i tak nawet napisano jak łączyć to po stronie wtórnej :-). Też
    bym chciał zrobić go po pierwotnej, ale jak spojrzałem na konstrukcję to
    zrezygnowałem. Ma odkryte styki, które na dodatek przy obróceniu (włącznik
    jest okrągły) mogą dotknąć do metalowej obudowy halogena. Wolałbym nie mieć
    na sumieniu lokatora ;-).
    Chyba po prostu włączę miernik i zmierzę prąd, mam nadzieję że po stronie
    pierwotnej miernik pokaże prawdę. Bo w instrukcji napisano, że pomiar
    napięcia wtórnego zwykłym miernikiem nie będzie prawidłowy (wysoka
    częstotliwość).