  • 11. Data: 2022-11-15 11:43:29
    Temat: Re: Transmitery powerline
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 21.10.2022 07:59, Roman Tyczka wrote:

    > Czy ktoś ma rozeznanie w transmiterach powerline? Jaka marka oferuje
    > stabilne i bezproblemowe połączenie? Interesuje mnie połączenie LAN, bez
    > wifi. Fajnie by było gigabitowe, ale  ostatecznie fast ethernet też
    > mnoże być.

    Jakby kogoś w przyszłości interesował temat to problem za pomocą PLA
    został załatwiony.
    Kupiłem używane TPLinki TL-PA7010 V2.

    Test na poziomie tego samego piętra, sąsiednie pokoje:
    - połączenie pokazywane 630-700Mbit
    - osiągany realny transfer 220-240 Mbit

    Test z pierwszego piętra do altany ogrodowej, kabel od domu do altany
    30m 3x2m2, wkopany w ziemi:
    - połączenie pokazywane 200-230Mbit
    - osiągany realny transfer 110-120 Mbit

    Testy robione za pomocą iperf3, 8 strumieni danych, pełne wysycenie łącza.

    Jak dla mnie wyniki bardzo zadowalające.

    --
    pzdr
    Roman

  • 12. Data: 2023-01-04 08:17:12
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 15.11.2022 o 11:43, Roman Tyczka pisze:
    > Jak dla mnie wyniki bardzo zadowalające.

    https://allegro.pl/oferta/powerline-devolo-magic-2-l
    an-1-1-transmiter-11717076092

    trzeba wyrzeźbić dziurę na bolec tracąc uziemienie albo podłączyć przejściówką, ale w

    kategorii jakość\cena chyba oferta nie do pobicia, na minus - używane, tylko 3
    miesiące
    gwarancji