  • 1. Data: 2022-10-12 02:25:26
    Temat: Laptop Fujitsu
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Co sądzicie o tym laptopie?
    Mnie wiele "rzeczy" w nim odpowiada, ale nie wiem jak tam wygląda
    taktowanie prosesora itp.
    https://allegro.pl/oferta/fujitsu-lifebook-a574-15-6
    -intel-8gb-320hdd-w10-10079710138?fromVariant=100797
    09800

    --
    animka

  • 2. Data: 2022-10-12 09:36:05
    Temat: Re: Laptop Fujitsu
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 12 Oct 2022 02:25:26 +0200
    doszła do mnie wiadomość <ti51ij$pbu$1@gioia.aioe.org>
    od Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> :
> [...]
    >taktowanie prosesora itp.
    >https://allegro.pl/oferta/fujitsu-lifebook-a574-15-
    6-intel-8gb-320hdd-w10-10079710138?fromVariant=10079

    Mierny procesor(2 GHz, dwa rdzenie, bez HT), rozdzielczość
    wyświetlacza zbyt mała do czegokolwiek, dysk z epoki kamienia
    łupanego.
    Wygląda to na pozbywanie wsię złomu w kosmicznej cenie, ja bym za to
    nawet 200 peelenów nie dał.
    Szwambuł Trantiputl
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 3. Data: 2022-10-12 11:51:07
    Od: netx <n...@g...pl>

    W dniu 12.10.2022 o 02:25, Animka pisze:
> [...]
    > taktowanie prosesora itp.
    > https://allegro.pl/oferta/fujitsu-lifebook-a574-15-6
    -intel-8gb-320hdd-w10-10079710138?fromVariant=100797

    Już jakiś czas temu pytałaś o laptopa dla koleżanki i sytuacja jest taka
    sama: ten fujitsu ma za małą rozdzielczość ekranu i procesor za stary.
    Poczytaj co wtedy radziliśmy bo to się nie zmieniło.

  • 4. Data: 2022-10-12 13:18:14
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-10-12 o 11:51, netx pisze:
> [...]
    > sama: ten fujitsu ma za małą rozdzielczość ekranu i procesor za stary.
    > Poczytaj co wtedy radziliśmy bo to się nie zmieniło.

    Dzięki.
    Głupio mi było pisać, że to dla mnie, ale co tam :-(
    Dobrego prawie nowego laptopa oddałam pewnemu kochanemu dzieciakowi do
    szkoły. Teraz mam tylko komputer i tablet.
    Pozdrawiam.

    --
    animka

  • 5. Data: 2022-10-12 13:37:16
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-10-12 o 09:36, Szwambuł Trantiputl pisze:
> [...]
    > łupanego.
    > Wygląda to na pozbywanie wsię złomu w kosmicznej cenie, ja bym za to

    Tak myślałam mniej więcej.
    Możesz mi zaproponować, podać linka do czegoś możliwego w cenie do 800 zł?
    Potrzebny mi jakis laptop. Muszę drugim komputerem (chcę laptopa) wejść
    w ten dysk Toshiba 500 GB na USB, w którym są utracone litery dysków.
    Pisałam już o tym.
    Wywaliłam parę zł w euro pewnej firmie za program do partycjonowania
    dysków. Moglam tylko poprawić partycje w komputerze, ale tego dysku
    przenośnego nie widział.
    W rezultacie w komputerze mam teraz jakies partycje (przed C: i po D:)
    nie przydzielone na początku i na końcu po 1 GB! Takiej szopki się nie
    spodziewalam i już nie mogę nic więcej z tym zrobić, bo ten program
    chyba nie umiał. To był program, który działał 1 miesiąc i był do kitu.

    --
    animka

  • 6. Data: 2022-10-12 13:41:33
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>