eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleTrzy tygodnie temu 20-latka w Bielsku-Białej, wczoraj 19-latka pod Warszawą › Re: Trzy tygodnie temu 20-latka w Bielsku-Białej, wczoraj 19-latka pod Warszawą
  • Data: 2014-06-30 11:17:19
    Temat: Re: Trzy tygodnie temu 20-latka w Bielsku-Białej, wczoraj 19-latka pod Warszawą
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30-06-2014 10:22, Marcin N pisze:

    > No widzisz. Takie są skutki niedożywienia. Za lekkie te polskie
    > dziewczyny...

    Ej, k-wa, nie wydaje Ci się, że to nie jest najlepszy temat do żartów?
    Wiadomo o co mi chodziło. Ja sam ważę "tylko" 80 kg, więc Goldwing jest
    cięższy czterokrotnie, jednak po dwóch latach "machania żelastwem" min.
    6 x w tygodniu, prawdopodobnie jestem "nieco" silniejszy od przeciętnej
    dziewczyny, nie wspominając o idealnym na motocykl wzroście (180 cm, a
    troglodyci niech sobie hejtują - ja się mogę z nich śmiać, jak wsiądą na
    coś mniejszego i będzie to wyglądać na ujeżdżanie jamnika).

    W każdym razie w przeciągu niecałego miesiąca zginęły na motocyklach co
    najmniej 2 dziewczyny w wieku ~20 lat. Jeśli to normalna statystyka, a
    jedynie nagłośniona przez media, to trudno - nic nie zrobisz. Ja jednak
    mam wrażenie, że to normalne nie jest, a jak ludzie z prawkami B
    pokupują sobie te "małe, słabe" motocykle, to żniwo będzie tragiczne.

    --