  • Data: 2022-01-18 18:12:00
    Temat: Re: Tuner NC+
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.01.2022 o 17:32, Janusz pisze:

    > A jaki tuner masz? cały czarny stary z kartą z przodu czy nowszy
    > biało-czarny karta z boku?
    > Bo mi ten pierwszy też tak chodził jak tobie chociaż miał momenty
    > kiedy lepiej pracował, ale powiesił sie chyba na jakiejś aktualizacji
    > bo został w wiecznej inicjacji, wymieniłem go na ten biało-czarny i
    > jak na razie jest ok, poza tym że nowa bateria była padnięta i
    > musiałem dać stare.
    > Więc może idź z nim do salonu i wymień na nowy.

    Mały, srebrny z czarną obwódką pośrodku, karta z przodu. Jeżeli chodzi o
    sprawność to poza tym że uruchamiał się długo nie miałem co do niego
    żadnych uwag krytycznych. Jakość obrazu choćby wobec rodziny Fergusonów
    wręcz wzorowa.

    No, niestety z tą wymianą w salonie mogą być kłopoty, jedno że nie mam
    już paragonu zakupu, drugie to że tuner nabyłem nie w ramach abonamentu
    a usługi C+ Na Kartę.  Machnąłbym na niego ręką i kupił nowy zestaw, ale
    na dniach doładowałem kartę na pół roku, i tego doładowania szkoda.