  • Data: 2020-11-18 17:01:40
    Temat: Re: [Twizy] Minął rok
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-18 o 14:14, ii pisze:

    > Jest. Proste przeliczenie zasięgu wskazuje, że jedno pełne ładowanie
    > Twizy kosztuje mniej więcej tyle ile litr paliwa do RS. Tyle, że RS
    > zamiast 1 litra/100km spala średnio przynajmniej 10,5. I to jest poza
    > miastem jak sobie jadę pyr pyr pyr. A Twizy do miasta jest.

    > A z trzeciej, nie umiesz czytać :-)
    >
    > Twizy które mam, było oferowane za 13500 i przejechało przez rok 4..5
    > tys km.
    >
    > Nie musi się bardzo opłacać. Wystarczy, że mnie stać.

    Porównywanie Twizy do samochodu z zacięciem sportowym jest dziwne.
    A ja wcale nie próbuję udowodnić, że Twizy jest bez sensu.
    Przeciwnie - podoba mi się idea małego miejskiego pojazdu z rozsądną
    prędkością. Fajne jest to, że jest AŻ dwumiejscowy, że ma tylko 2.3m
    długości, AŻ 4 koła.
    Jest świetną alternatywą dla skutera i uważam, że mógłby być hitem na
    rynku, bo trafia w potrzeby wielu ludzi.

    Martwi mnie brak ogrzewania. Raz zdarzyło mi się jechać zimą samochodem
    z zepsutym ogrzewaniem - szyby zamarzły od środka, prawie nie dało się
    jechać. Na szczęście to był krótki dystans.

    --
    MN