  • Data: 2020-03-23 16:59:57
    Temat: Re: Twoj telefon cie sledzi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Nie ma obowiązku korzystania z zalecenia.

    W sumie to nie wiem.
    Dzis po moim parku jezdziła straz miejska z hasłem: prosze sie rozejsc a
    w parku moze 5 osób...
    Nie rozumeim tego - siedzenie w domu na pewno nie jest zdrowsze.

    > Młody jesteś to i nie pojmujesz.

    Radziu, no buziak za taki komplement!
    Mlody!!!!! Tak sie czuje - jak młody buuukkkk ;-D

    > Jak z kimś sypiasz to i tak się wzajemnie zarazicie.
    > Więc nie ma sensu chodzić do sklepu oddzielnie.

    I nie ma znaczenia ze dotykaja 2 x wiecej klamek, dwa razy wiecej gadaja,
    wydychaja etc. Rozumiem.
    Ja juz pomijam ze ciagle widze mlodziez grajacą w piłke czy wychodzaca z
    psami, gadajacych pod blokiem i jakies mam takie przeczucia ze oni ze
    soba nie sypiaja...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"