  • Data: 2021-07-11 19:27:05
    Temat: Re: Tworzywo zamiast sprężyny
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Miałem na myśli złamanie jaj, aby przekrój się zamknął.

    > Kupię dziś jedną i obadam. :-)

    Zastanawiałem się nad optymalnym kątem dla klina.
    Nawet chciałem wrzucić pytanie dla fizyków.
    Niestety to co się dzieje na tamtej grupie to jakiś koszmar.

    =========

    Tutaj jest rysunek dla ilustracji problemu doboru kąta klina:
    https://www.fotosik.pl/zdjecie/572838e1f1d3bda3

    Jak dobrać kąt klina, by siła docisku była maksymalna?

    Ciekawe, czy da się ustalić jakieś ogólne zasady postępowania?

    WM