  • Data: 2009-07-03 21:31:23
    Temat: Re: Tylko się nie śmiejcie...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    badworm napisał:

    > ...i wszystkich żarówek mlecznych. Czas gromadzić zapasy :(

    Na to akurat już wymyślono metodę:

    http://www.topdizajn.pl/design/euro_condom_na____zar
    owki_

    Ja byłem przez dłuższy czas przekonany, że zakaz ma obejmować żarówki
    powyżej pewnej mocy *z wyjątkiem* mlecznych. W tym by była jakaś logika
    -- jak ktoś potrzebuje punktowego źródła światła, to ma halogeny. Ale
    duża mleczna kula jest niezastąpiona. Jednak tu faktycznie nie chodzi
    o żadną logikę, o potrzeby estetyczne, o to co ludziom jest potrzebne,
    tylko jakiś skończony idiota musiał zakomunikować światu, że niczego
    nie rozumie i na niczym się nie zna.

    --
    Jarek