  • Data: 2022-06-21 00:39:46
    Temat: Re: UPS Compaq T2400h "Internal UPS overvoltage"
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.06.2022 o 16:18, M M pisze:

    > Drugi UPS tego samego typu podmieniony w tym samym miejscu działa normalnie.
    > W tym pierwszym czas podtrzymania na baterii w normie (około 300W - około 2h).
    > Błąd pojawia się po dłuższej pracy z sieci - wtedy odcina się od sieci (choć nadal
    ją monitoruje) i przechodzi na baterię.
    > Cykl się powtórzył jakieś 3-4 razy w ciągu doby - błąd, rozładowanie na baterii,
    restart, normalna praca i ładowanie z sieci, błąd...

    Ja bym podłączył jakiś miernik z logiem jednak. W tym samym miejscu,
    gdzie obserwuję, mam +10 innych UPS i ten efekt nie występuje. OK, nie
    mam logów z innych UPS (ubogie). Logi które mam są z lepszego UPS.
    Wyglądają tak:

    https://www.fotosik.pl/zdjecie/f590517bfb67ba57

    --
    LordBluzg(R)??