    Subject: Re: UPS pod male urzadzenia
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>
    Date: Sat, 9 Jul 2016 22:21:09 +0200

    W dniu 09.07.2016 o 16:35, tck pisze:

    > Użytkownik "Pawel" <ppf9@USUN_TOpoczta.fm> napisał w wiadomości

    > gotowiec
    > http://www.cyberbajt.pl/produkt/6059/kompaktowy-zasi
    lacz-ups-512v-gembird-10w.html
    Powiem ci, ze fajne to jest, tylko jest kilka ale ktore najpieerw musze
    wyjasnic.

    Do tego trzeba skolowac zasilacz. Jaki wybrac? Napisane jest cos o
    roznych napieciach wejsciowych. Jak chce zasilac urzadzenie na 5V, to
    zasilacz do tego UPSa tez musi byc na 5V? Mozze daloby sie wykorzystac
    ten zasilacz z wyjsciem na USB ktory mam. Zasilacz ma 5V/2.1A. Trzeba by
    tylko pomyslec o jakiejs przejsciowce z USB na to gniazdo okregle co tam
    jest.

    To samo z gniazdem na wyjsciu. Trzeba poszukac jakiejs przejsciowki z
    tego okragleego gniazda na microUSB.

    Koleejna sprawa ktora mnie nurtuje, bo nie rozumiem. Napisane jest, ze
    napiecie wyjsciowe jest dobieerane automatycznie. Jedyne co mi
    przychodzi do glowy, to wybiera to samo napiecie ejakie jeest na
    wejsciu, bo niby skad mialby wiedziec jakiego poptrzebuje enapiecia
    urzadzenie ktore by mial zabezpieczac.

    Na koniec, ciekawe, czy ten ups jest jednorazowy, czy daloby sie tam
    wymienic akumulator.

    > klockow do skladania szukaj pod haslem zasilacz buforowy i do tego
    > przetwornica

    Jasne, ze poszukam, choc pewnie sie skusze na tego gotowca. Szkoda, ze
    ten gotowieec nie moze pociagnac troche wiekszego pradu. 2A moze byc
    czasami za male przy troche bardziej wymagajacych urzadzeniach.