  • Data: 2023-01-05 10:28:42
    Temat: Re: USB3 vs USB2
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    Date: Tue, 03 Jan 2023 11:18:06
    From: trybun
    > I niech ktos powie ze te dwie wersje są całkowicie kompatybilne.. Parę
    > godzin usiłowałem poprzez USB3 podłączyć telefon do kompa z win11. W
    > akcie desperacji podpiąłem pod USB2  i system już nie widzi żadnych
    > przeszkód w połączeniu.

    Co właściwie masz na myśli? W komputerze było gniazdko USB3, podłączyłeś
    do niego i nie działało? Jakim kablem? Jakie gniazdo w telefonie (i jaki
    telefon?) Czym objawiało się niedziałanie? Jakie ustawienia komunikacji
    USB w telefonie? Co było widać na porcie USB ze strony komputera po
    podłączeniu?

    Pozdrawiam,
    Dominik
    --
    Fedora https://getfedora.org | RPM Fusion http://rpmfusion.org
    There should be a science of discontent. People need hard times and