  • Data: 2022-09-29 21:18:16
    Temat: Re: Ukamieniowali Jezusa
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.09.2022 o 13:43, Janusz pisze:

    > No i odpowiedział, najwyższą możliwą karą :(

    No ale .. tu ciągle nie chodzi o karę. To jest wypadek, nikt tego nie
    chciał.

    > No jasne, szczególnie jak stoi na środku przejazdu i pociąg nadjeżdża.

    Mówię, niektórzy za dużo filmów naoglądali się.

    > No i pewnie przerwał na środku przejazdu, zestresował kursantkę auto
    > zgasło i po zawodach, i widząc co się dzieje zamiast nacisnąć klamrę i
    > uwolnić ja z pasów to sam spierdolił, te 1,5 roku co dostał to wg mnie i
    > tak za mało, ale będzie apelacja i mam nadzieję że dostanie więcej.

    Tak k..., miał wejść do samochodu, zaryzykować swoje życie by uwolnić
    kursantkę. Weź Ty się gościu puknij w głowę. To nie jest film. Ratownicy
    nie są zobowiązani do narażania siebie a co dopiero egzaminator.
    Wyobrażam sobie, że mógł być jakiś inny powód takiego wyroku, ale na
    razie nikt tego nie potwierdził.

    > Kiedyś chyba tylko mógł tak zrobić, ale
    > No i ten idiotyzm pokazał. Powiedzieć że debil to nic nie powiedzieć.

    Pretendujesz!

    >  No i kursant najpierw jest szkolony przez instruktora a

    > Od tego był jak dupa od srania żeby obserwować drogę i tory,

    No właśnie nie. Ma obserwować kursanta.

    > odpowiada
    > za bezpieczeństwo

    Tak jak policjant?

    > i sąd to potwierdził.

    Fiu fiu. Czytałeś wyrok i jego uzasadnienie?

    > Kursantkę mógł oblać później, a
    > tam w tym momencie krytyczne było nie wjeżdżanie na tory, 300m to pociąg
    > jest widoczny i trąbi.

    To może chociaż ten raport przeczytałeś który bodajże T. wskazał? Nie?