  • Data: 2021-10-13 13:38:47
    Temat: Re: Urządzenie do obrócenia obrazu z HDMI?
    Od: Collie <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W środę, 13.10.2021 o 00:28, Zenek Kapelinder napisał:

    > Psy się nie widzą w lustrze.

    Popierdoliło ci się we łbie starym a durnym: to nie psy nie widzą się
    w lustrze, ale postfornalska bida, która w ramach peerelowskiego awansu
    społecznego poszła do miasta i zagnieździła się na Bałutach w zajumanych
    pożydowskich ruderach. A dlaczego nie widzą się w lustrze te fornalskie
    syny? Bo luster w ruderach nie ma, tak jak nie ma kibla nawet na
    korytarzu - i dalej chodzisz srać do wychodka na podwórku, bałuciarzu
    zasrany.

    https://dzienniklodzki.pl/lodz-xxi-wieku-mieszkancy-
    prawie-9-tys-miejskich-lokali-zyja-bez-ubikacji-toal
    ete-mam-u-sasiadki-a-pranie-robie-w-pracy/ar/c1-1477
    1946

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    (przysłowie łódzkie)