  • Data: 2009-01-05 06:49:44
    Temat: Re: Usługa kalibracji monitora
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Aa" <A...@a...pl> napisał:

> [...]
    IBM w
    TN).

    > Jeśli już trochę odbiegamy od tematu, to mam pytanie. Jak oznaczane są
    > wersje T42p posiadające matryce IPS?

    Dla całej rodziny T42 matryca musi spełniać dwa warunki - rozmiar 15" i
    rozdzielczość co najmniej 1400x1050 (zarówno matryce 14"1400x1050jak i 15"
    1024x768 to zwykłe matryce TN). Jak masz wątpliwości - spisz konkretny kod
    modelu laptopa który Cię interesuje (podany na spodniej stronie obudowy - 4
    cyfry w przypadku T42 zaczynające się od 23 i po myślniku 3 litery) i
    sprawdź na stronach IBM-a w wykazie części zamiennych jakiego typu ma
    inwerter do matrycy. Dla ułatwienia bezpośredni link dla matryc 15" -
    http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.
    do?lndocid=MIGR-55304
    Żeby było ciekawiej - wydaje się, że z tą literką 'p' na końcu oznaczenia
    było różnie - prawdopodobnie jej obecność (lub nie) zależała nie tylko od
    zawartości konkretnego laptopa, ale i rynku zbytu na który był przeznaczony.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)