  • Data: 2020-10-01 09:50:01
    Temat: Re: Ustepowanie pieszym przed przejsciem. Nie ma.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:d9933077-e83b-4a04-bd23-e9875c813dden@g
    ooglegroups.com...
    czwartek, 1 października 2020 o 03:35:05 UTC+2 J.F. napisał(a):

    >To nie był prezes. Mógł być pijany albo po jakimś białym proszku.

    Mogl, ale alkomat mu pewnie podsuneli.

    >Mógł zapierdalać nie do wiary.

    Mogl, ale to czasem slady zostawia, i na prostej raczej nie powoduje
    zjazdu na pobocze.

    >Mógł zasnąć.

    I chcesz zabic czlowieka, za to, ze go sen zmorzyl? Idz sie
    wyspowiadaj :-)

    >Żaden z tych przypadków nie powoduje że jego wina była mniejsza. Z
    >tego co pamiętam to na poboczu były jak w nie wjechał.
    >Zastanawia mnie co robią ojcowie tych dziewczyn że nic nie robią.
    >Żaden przepis nie znosi prawa do zemsty. Powinni go zabić i każdy z
    >nich powinien się przyznać że on to zrobił.
    >Dużych wyroków by nie dostali.

    IMO dostali by dosc duze. Chyba, ze sad by docenil okolicznosci i dal
    np po 5 lat ...

    >Mogli by udawać że zwariowali. Co w takiej sytuacji nie jest
    >niemożliwe.

    Widac nie wpadli na to ... no i znow okolicznosci - zabic to mozesz na
    miejscu wypadku, a przeciez tam ojca nie bylo.
    Po roku, jak chlop dostaje maly wyrok, to juz ci nie wolno.

    J.