  • 1. Data: 2020-09-29 18:02:48
    Temat: Ustepowanie pieszym przed przejsciem
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To jak jest na dziś w kwestii ustępowania lub nie ustępowania pieszym zbliżającym się
    lub stojącym na krawędzi chodnika przy
    oznakowanym przejściu dla pieszych?

  • 2. Data: 2020-09-29 18:25:55
    Temat: Re: Ustepowanie pieszym przed przejsciem
    Od: 10650<3...@i...invalid>

    ąćęłńóśźż w
    Jak z cytowaniem ąckiego

  • 3. Data: 2020-09-29 18:34:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 29 września 2020 o 18:02:52 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > To jak jest na dziś w kwestii ustępowania lub nie ustępowania pieszym zbliżającym
    się lub stojącym na krawędzi chodnika przy
    > oznakowanym przejściu dla pieszych?
    Normalnie jest. Kamerka z szerokim kątem widzenia. Tak na wszelki wypadek jak by
    sprawa trafiła do sądu. Oczywiście w pokomunistycznym kraju sąd nie musi, chociaż
    może, uznać nagranie za dowód. W komplecie z kamerka sprawny sygnał dźwiękowy do
    ostrzegania jak by piesi mieli ochotę bez zachowania zasady szczególnej ostrożności
    wejść na jezdnię. Jak mam taki dzień że potrzebuje trochę pojeździć to zawsze kilka
    razy mam obowiązek użycia sygnału dźwiękowego w celu ostrzeżenia. Skuteczność
    określił bym na 98%.

  • 4. Data: 2020-09-29 18:43:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.09.2020 o 18:02, ąćęłńóśźż pisze:
    > To jak jest na dziś w kwestii ustępowania lub nie ustępowania pieszym
    > zbliżającym się lub stojącym na krawędzi chodnika przy oznakowanym
    > przejściu dla pieszych?

    Tak jak było. Pismo mówi, że pieszy ma pierwszeństwo, a jeden rabi że
    tak a drugi że nie.

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2020-09-29 18:54:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 29 września 2020 o 18:44:21 UTC+2 Shrek napisał(a):
    > Tak jak było. Pismo mówi, że pieszy ma pierwszeństwo, a jeden rabi że
    > tak a drugi że nie.
    >
    > --
    > Shrek
    Chyba Pismo Święte tak mówi.

  • 6. Data: 2020-09-29 19:04:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    > To jak jest na dziś w kwestii ustępowania lub nie ustępowania pieszym zbliżającym
    się lub stojącym na krawędzi chodnika przy
    Kelner daj pan setkę* bo zaraz się zacznie. Daj pan jeszcze jedna bo zaraz się
    zacznie. A kto będzie płacił? Zaczyna się.
    * Informacja dla gimbazy. W niezbyt odległych czasach setka to była najmniejsza ilość
    wódki która wypadało kupic w knajpie. Jej ogromną zaletą nad piwem było to że na ten
    sam efekt mniej płynu do przyswojenia.

  • 7. Data: 2020-09-29 19:05:47
    Od: 9925<3...@i...invalid>

    Shrek w

    > Tak jak było. Pismo mówi,

    Proszę pokaż to pismo, morderco pieszych, albo zamilcz!!!

    Jestem przekonany, że nie pokażesz...

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2020-09-29 19:21:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 29 września 2020 o 19:05:50 UTC+2 9925 napisał(a):
    > Shrek w

    > Proszę pokaż to pismo, morderco pieszych, albo zamilcz!!!
    >
    > Jestem przekonany, że nie pokażesz...
    >
    > --
    > 'Tom N'
    Prosisz i masz
    https://www.google.com/search?q=pismo+nieświęte&clie
    nt=tablet-android-lenovo&prmd=misvn&sxsrf=ALeKk03bSp
    26BhmjYO3MiVXcTAwp5PKi8w:1601400001507&source=lnms&t
    bm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwj2lO7x747sAhVok4sKHcWjAXgQ_A
    UoAnoECAwQAg&biw=1280&bih=800#imgrc=o1THGXb4E8EAdM

  • 9. Data: 2020-09-30 07:04:16
    Temat: Re: Ustepowanie pieszym przed przejsciem. Nie ma.
    Od: "BronKo" <g...@n...pl>

    > Tak jak było. Pismo mówi, że pieszy ma pierwszeństwo,
    >
    > --
    > Shrek

    Shrek, nie Zenkuj !
    Pieszy nie ma pierwszeństwa, gdy zbliża się, lub stoi
    na krawężniku.
    Żaden przepis nie daje pierwszeństwa pieszemu.

  • 10. Data: 2020-09-30 08:37:25
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://sip.lex.pl/orzeczenia-i-pisma-urzedowe/orzec
    zenia-sadow/ii-sa-bd-175-17-wyrok-wojewodzkiego-sadu
    -522427417

    -----