    From: "sofu" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Uszkodzenie w długo lezakowanym TV LCD
    Date: Fri, 2 Oct 2009 09:40:05 +0200

    news:a17bc59ga964qugnk5djulqboc6kjsc9qd@4ax.com...

    > Duzo ma nozek ? Moze to tranzystor 2SC1169 ?
    >
    > J.
    -------------

    To scalak z 16 nóżkami, chyba ze tam umiescili kilka tranzystorów 2SC1169 ?
    Ale nie sadze. Scalak jest całkiem spory i ma podstawowe oznaczenie OKI 1707
    a to C1169 jest w drugiej linijce.
    Gdy szukałem w necie tego scalaka z pełna nazwą, to tez mi ciagle wywalal
    ten tranzytor.
    Telewizorek był fajny choc ma ekran mały. Ale zarło to duzo pradu od
    poczatku, bo to świetłowka podswietlala. Na paluszki R6 sie nie nadawało,
    tylko pod zasilacz. Ale gdyby to przerobic pod gniazdko w samochodzie to by
    było OK!
    Szkoda!

    J.