    From: "quent" <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Uwaga, galeria :) Allgaeu w Bawarii
    Date: Fri, 21 Dec 2012 11:57:08 +0100

    No więc jeśli zapraszasz do komentowania i wybrzydzania to ja bardzo chętnie
    sobie ulżę ;-)

    Na 1. fotce razi mnie zbyt mocno rozjaśniony dół kadru. Widać to szczególnie
    przy szczytach drzew - tam jest odcięcie.
    Cysternę na kółkach mogłeś wyretuszować.

    Na 2.gim jest ciekawe światło padające na drzewo na 1 planie. Jednak coś
    złego dzieje się z całą resztą bo ten fajny motyw ginie na tle reszty. Może
    kadr jest zły?

    Na 3. dziwny zafarb na niebie

    Na 5. znów źle rozjaśniony dół kadru. Przy rozjaśnianiu niechcący cały ten
    obszar dostał podbicia saturacji przez co całość wygląda nienaturalnie

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info