  • Data: 2021-01-09 14:23:14
    Temat: Re: Uwaga idzie nowe - bateria magnezowa!!!
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To też by było wprowadzanie w błąd. Jeśli w przyszłości
    jeśli.

    Dzisiaj 9 stycznia, w Polsce, ile procent energii słonecznej trafi do
    silnika elektrycznego Tesli? mnie niż 1%? pozostałe 99%, musi być
    wytworzone z węgla lub innych paliw kopalnych. niestety to wytworzenie
    ma sprawność na poziomie silnika diesla. Ale trzeba to przesłać i
    zmagazynować. a teraz policz ile z tego pójdzie, tak dzisiaj, styczeń,
    minius 2 stopnie ciepła, na ogrzewanie. Tak, w miastach będzie się nam
    troszkę lżej oddychało. ale dla planety, dla ekologii, to zamiatanie
    śmieci pod dywan.
    I mnie nie chodzi o "naskakiwanie" na elektromobilnośc. Tylko o fakt, że
    dla nas jest to oczywiste że w pewnym wypadku pojazd elektryczny może
    być ekologiczny, w innym nie. Ale powielanie lekko przekręconych faktów,
    powoduje że więcej ludzi zaczyna w to wierzyć, utwierdza się w
    przekonaniu ze coś jest dobre, złe - nie zastanawiajac się nad tym.
    Ty właśnie palnąłeś taką głupote. dzisiaj - 1% energii ze słońca. latem
    - może być nawet 100%, ale w ściśle określonych warunkach, które mają
    niewiele wspólnego ze stylem życia, z możliwościami polaków

    ToMasz