  • Data: 2013-02-18 22:28:02
    Temat: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
    Od: Iglo <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 18 Feb 2013 17:21:35 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Skuteczność spryskiwaczy jest różna, ponieważ ludzie nie przykładają
    > wagi do tego.
    > Bardzo istotnym elementem jest bardzo dokładne ustawienie dysz
    > spryskiwaczy by idealnie pryskały w środek soczewki i to by dysze były
    > oryginalne i używanie spryskiwaczy tak często jak używamy spryskiwaczy
    > do czyszczenia przedniej szyby.
    >
    > U mnie np. spryskiwacze włączają się razem ze spryskiwaczami przedniej
    > szyby gdy lampy są włączone. Więc częstotliwość czyszczenia w trasie
    > jest taka sama jak przedniej szyby, więc brud nie nagromadza się zbytnio
> [...]

    U mnie psiuka na za każdym razem, nawet jak lampy zgaszone. Zestaw dysz
    wyjeżdża ze zderzaka na wysokość środka lampy i pod duzym ciśnieniem, na
    pewno większym niż na szybę hehe, pryska lampę. Coś oczyści, nie ma siły.
    Ale żeby było dobrze to wycieraczki jeszcze na to powinny być. Plusem
    palników jest rzadka wymiana - u mnie oryginały wytrzymały 10 lat i 200kkm.
    Drugi komplet wrzucony właśnie przeżyje auto. No chyba, że nie udało się
    kupić oryginała..