  • Data: 2013-02-18 22:28:52
    Temat: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-18 22:14, v...@i...pl pisze:

    > Ale ja nie mialem i nie mam problemow z dostrzeganiem nawet
    > nieoswietlonych pojazdow w dzien. Wiec mi kolo ..uja lata, czy te ledy
    > swieca jak zarowka Edisona, czy paruja, czy sa hermetyczne jak weki
    > babci Pelagii.

    Ale to Ciebie inni maja dostrzegać. A z tym inni mogą mieć problemy.

    > Wiec skoro mozna zamontowac najtansze gowno byle mialo literki, a nie
    > faktycznie poprawialo cokolwiek, to jaki wniosek?
    > Taki, ze przepisy sluza dojeniu kasy.

    Akurat w tym przypadku literki to homologacja, a homologacja to
    odpowiedni poziom techniczny.

    Druga sprawa to ubezpieczenie.
    Jeżeli doszło by do wypadku i rzeczoznawcy doszli by że auto wyposażone
    jest w niehomologowane światła to posiadacz takiego auta ma po prostu
    przesrane.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/