  • Data: 2013-02-19 10:11:26
    Temat: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-18 17:07, Krzysztof 45 pisze:

    > Jak zaczniesz użytkować sprawne oryginalne lampy ksenonowe to się
    > przekonasz że to co tu naskrobałeś to absurd.

    Mam fabryczne, sprawne i z górnej półki: aktualnie w Audi A6

    > Solanka na lampie osiada i oślepia, ponieważ bród rozprasza po całym
    > kloszu światło.

    Jak oślepia??? Przepuszczając mniej światła???
    W życiu nie widziałem fabrycznych xenonów które by oślepiały po
    zabrudzeniu klosza

    > Sprawny dobrze ustawiony spryskiwacz, spryskuje pod dużym ciśnieniem
    > płyn który nawet jak się częściowo spieni to i tak pęd powietrza
    > ściąga wszystko na boki. Lampa jest prawie idealnie czysta, a na pewno
    > idealnie w miejscu soczewki.

    Idealnie g...no prawda, pomijając to że są także fabryczne xenony
    niesoczewkowe choćby w starszych Volvo
    Powtórzę jeszcze raz: żaden spryskiwacz nie tylko nie zastąpi zwykłego
    przemycia czy nawet przetarcia reflektora ale nawet nie zbliży się w
    połowie do efektu tego przetarcia - spryskiwacze reflektorów to po
    prostu zbędny, kosztowny bajer...