  • Data: 2013-02-19 14:36:40
    Temat: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18.02.2013 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał/a:
    > To akurat jest zdefiniowane...
    > Jak zagraża porządkowi (tzn. niby co na przykład?) to może jechać dalej i
    > dostanie pozwolenie na 7 dni.
    >
    > Jak zagraża bezpieczeństwu, albo ekologii, to pozwolenia nie dostanie i
    > dalej tylko laweta.
    > Czyli jak się "check engine" pali, z klimy coś kapie, lampa krzywo świeci,
    > albo jakaś żarówka przepalona, to nie ma opcji - tylko laweta.

    No właśnie, tylko definicja, co jest niebezpieczne, nieekologiczne, a co nie.
    Jak dla mnie funkcjonariusz po zatrzymaniu pojazdu ze spaloną żarówką, powinien
    skierować go na najbliższą stację (nie SKP tylko paliwową/sklepu), z zaleceniem
    wymiany i życzeniami szczęśliwej podróży. Zamiast zabierać DR i wzywać lawetę.
    I nie wieżę że przy takim rozwiązaniu wszyscy jeździliby z popalonymi żarówkami.

    Wiem że są auta, gdzie żeby wymienić żarówkę, trzeba rozebrać kawał auta.
    Pytanie jakim cudem taki model dostał homologację.

    --
    kakmaratgmaildotcom