  • Data: 2013-02-26 23:12:06
    Temat: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
    Od: R2r <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-26 22:00, v...@i...pl pisze:

    > No wlasnie chyba ty, piszac cos o "gornej strefie cienia".
    ???

    > U mnie linia odciecia jest bardzo wyrazna, a znaki widoczne dobrze
    A powyżej tej linii jest absolutna ciemność? :-)

    > dzieki odpowiedniemu ksztaltowi przeslony, ktora pozwala swiecic nieco
    > wyzej z prawej strony, by wlasnie doswietlic znaki i pobocze.
    A znaki powyżej jezdni? A takie na wprost (np. na zakrętach)? :-)
    A widzisz światła innych pojazdów z przeciwka? Bo wiesz, gdyby powyżej
    ich "linii odcięcia" światła nie było to byś tego światła po prostu nie
    widział...

    > Ja mam za soba praktyke, wlasne obserwacje i mozg pozwalajacy wysuwac
    > jakies wnioski.
    Niestety nie do końca poprawne, więc może - bez urazy - tym mózgiem to
    się tak nie przechwalaj... ;-)
    Argumenty typu "rozebrałem kilka reflektorów i nie widzę różnicy" nic
    nie znaczą w dyskusji. Robiłeś pomiary luster i soczewek? Jeśli tak to
    czym i z jaką dokładnością? Robiłeś dokładną (taką z pomiarami
    punktowymi natężenia światła a nie na zasadzie "widać wyraźną linię
    odcięcia więc jest dobrze") analizę ilościowo jakościową obrazu
    projektowanego na płaszczyznę w różnych odległościach przez te reflektory?

    > Ty wypowiadasz sie niczym autorytet
    Nie kolego, to m.in. Ty i Arbiter usiłujecie wmawiać bzdury innym
    podpierając się pseudonaukowymi argumentami. Nie wiem jaki macie interes
    w dowodzeniu - dla mnie oczywistej - nieprawdy. Mogę podejrzewać
    dlaczego, ale to nie moja sprawa. Ja Waszym klientem w kwestii przeróbek
    świateł na pewno nie będę. :-)

    > Chociaz uczelnie techniczna skonczyles?
    Chociaż. :-P Mimo, że to akurat nie ma takiego znaczenia.

    > Widziales na wlasne oczy, jak zbudowany jest reflektor wewnatrz?
    Owszem. I do tego widziałem jak działają jedne i drugie i nie próbuję
    wciskać innym, że ksenon działa tak samo jak halogen.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __