  • Data: 2013-02-28 18:24:31
    Temat: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
    Od: "Arbiter" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:512f5a08$0$1294

    > Albo Alfa opracowala sprytny adapter pozwalajaca tam wsadzic D2S, albo
    > wewnetrzny reflektor jest jednak inny.

    wewnętrz soczewka jest przystosowana do jednego źródła. A szkło uniwersalne

    > A poniewaz to "szklo" sprawia wrazenie czysto ochronnego, bez
    > ksztaltowania wiazki, to sie nie ma co dziwic ze jest takie samo na obu
    > typach.
    > I ze musieli napisac na DC/HC.
    > O ile to pisze po lewej, bo po prawej widze DC i HR.

    odp jest tu
    http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/16191.DCR.HCR

    słabo widać, ale tam jest DCR HR a pod spodem HC i potem HR. Co oznacza -
    bixenon i osobny reflektor do długiego lub soczewka mijania światła mijania
    i osobny reflektor drogowego

    > Teraz tylko moga byc jajca, jak ktos do takiego samochodu z halogenami
    > dokupi chinski zestaw ksenonow z adapterem ... homologacja jest :-)

    i homologacja jest i dobra wiązka jest. A jak ktoś chce się pienić że wiązka
    jest zła to niech się pieni. Ja nie muszę nikomu udowadniac;)