  • Data: 2013-03-02 22:21:41
    Temat: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
    Od: R2r <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-02 21:28, J.F. pisze:

    > na drodze ? Ja nie widuje, albo nie potrafie rozpoznac.
    Nie widzisz czy reflektor świeci, czy nie?

    > Tolerancja dla zarnika tez jakas jest.

    Jakaś. Poszukaj odpowiednich dokumentów to się dowiesz jaka. I jak to
    się ma do różnic, o których mówimy.

    > Masz lampe ktora daje ogolem ok 2x wiecej swiatla, a luminancje ma 3x
    > wieksza. Wniosek ? Powierzchnia swiecaca 1.5x mniejsza :-)
    LOL. Jeszcze przed chwilą twierdziłeś, że geometria niemal identyczna a
    tu nagle powierzchnia różni się o 150%?

    > Zrozumialem ze "bedzie zblizona". A to juz duzo :-)

    Właśnie o to chodzi, że to zbyt mało. :-)

    > Hella tez ma powod zeby zarobic na dwoch :-)
    > A przy ich skali produkcji mysle ze wiecej zarobia wmawiajac klientom ze to
    > musi byc drogie niz oszczedzajac na projekcie :-)
    j.w.
    Ale przecież skoro reflektor H7 spełnia wymogi homologacyjne z ze
    źródłem H7-HID to masz szansę na niezły biznes...
    Dlaczego nikt takiego biznesu nie robi? Bo to jednak nie spełnia tych
    wymogów.

    > Zreszta w ich przypadku kombinowanie moze nie miec sensu - adapter to
    > dodatkowy koszt, a formy czy matryce do nowego projektu sie zamortyzuja.
    Jaja sobie robisz. Reflektor od H7 do niego źródło H7-ksenon i do
    badania bo to przecież spełnia wymagania. Żadnego dodatkowego kosztu...

    > No czytales - oznaczenie musi byc na szybie, jak sa dwa, to dodatkowo na
    > innym elemencie, Hella nie bedzie zainteresowana, to producent samochodow
    > sam kombinowac nie moze ..
    Ale problem leży jedynie w tym żeby spełniało wymagania. A oprócz Helli
    są jeszcze inni producenci oświetlenia.

    > W cenie czy w koszcie ? Bo "sprzedaz wiazana" producenta cieszy,
    > napali sie klient na ksenony, a da zarobic pare tys wiecej :-)
    W cenie. Trochę trudniej będzie w przypadku samochodów niższej klasy,
    ale to kwestia (być może jeszcze trochę odległego) czasu.

    > No, tak prawde mowiac to nie spodziewam sie zeby uzyto jakiejs diametralnie
    > innej stali. Wiec moze nie wygladaly tak samo, tylko ktos nie wiedzial na
    > co zwrocic uwage.
    Eee, no przecież mówię, że wyglądały tak samo. Teraz sugerujesz, że
    skoro inaczej działały to musiały być inne tylko ktoś nie zauważył? A
    reflektory to są takie same, choć inaczej działają? No super... :-/

    > Ale to przeciez podobne auta, wiec podejrzewam ze i parametry resorow
    > podobne. moze ktos cos sp* przy montazu, albo nie zauwazyl jakiegos
    > drobnego ale istotnego szczegolu.
    Taa... podobne auta. Tak jak podobne żarówki. :-)
    Nikt niczego nie spartolił, zamontowane były dobrze. Problem zniknął po
    wymianie na oryginały. A tamte też dobrze działały później w F125 znajomego.

    > Tylko ze Arbiter fotki pokazuje, i to calkiem przyzwoicie wyglada.
    Już powiedziałem - fotki i ich wygląd to rzecz gustu. Mnie tam się nie
    podobają. :-P

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __