eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaVOIP - echo, sprzężenie › Re: VOIP - echo, sprzężenie
  • Data: 2009-01-27 06:37:04
    Temat: Re: VOIP - echo, sprzężenie
    Od: "eska" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Piotr [trzykoty]"
    > Bramka+zwykły telefon. Podczas połączenia z niektórymi rozmówcami słyszę
    > sam siebie. To klasyczne sprzężenie zwrotne u odbiorcy, bo jak on ściszy
    > to nie ma problemu. Tylko jak ja mam sobie z tym radzić jeśli odbiorca
    > korzysta ze zwykłego telefonu bez regulacji?
    > Zresztą dziwne wydaje mi się, że jak rozmawiam z odbiorcą po tradycyjnej
    > sieci to jego aparat nie generuje sprzężenia, a jak przez voip do jego
    > PTSN to ten sam aparat już mu sprzęga, dlaczego?

    RE: Echo - skutek odbicia - sprzężenia sygnału, po odległej stronie (u
    odbiorcy) przy odpowiednim opóźnienieniu w pętli 50 -60ms min.
    Odbicie - echo może być elektryczne lub akustyczne.
    Eliminacja - układy echo cancellers (EC) czyli eliminatory echa po
    odległej stronie
    lub tłumienie echa czyli zmniejszanie wzmocnienia torów nadawczego i
    odbiorczego po obu stronach.
    również
    w przypadku echa akustycznego zmniejszenie czasu opóźnienia w buforze
    jittera odbiorcy
    w przypadku echa elektrycznego dopasowanie impedancji linii do impedancji
    aparatu po stronie odbiorcy.

    Pozdrowienia


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: