  • Data: 2009-01-30 11:59:40
    Temat: Re: VOIP-pakiety minut
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał
    > Co by miał nie znać. Wszyscy. Trudno znaleźć takiego, który tak *nie*
    > robi.

    Przepraszam, może niezbyt precyzyjnie wyraziłem się:) Chodzi mi o coś
    ekstra, usługę dodatkową;) w porównaniu do podstawowej stawki za minutę. Np.
    stawka wynosi 7 czy 9 gr, a ja mogę sobie część srodków zgromadzonych na
    koncie przeznaczyć na jakiś pakiet jeszcze tańszych minut czy darmowego
    gadania z wybranym numerem stacjonarnym itd.