  • 1. Data: 2009-01-30 11:31:36
    Temat: VOIP-pakiety minut
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Szukam operatora voip oferującego coś typu płacę z góry i mam X minut na
    stacjonarne etc. Chcę podłączyć bramkę i aparat. Zna ktoś?

  • 2. Data: 2009-01-30 11:38:54
    Temat: Re: VOIP-pakiety minut
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Piotr [trzykoty] napisał:

    > Szukam operatora voip oferującego coś typu płacę z góry i mam X minut na
    > stacjonarne etc. Chcę podłączyć bramkę i aparat. Zna ktoś?

    Co by miał nie znać. Wszyscy. Trudno znaleźć takiego, który tak *nie* robi.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2009-01-30 11:59:40
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał
    > Co by miał nie znać. Wszyscy. Trudno znaleźć takiego, który tak *nie*
    > robi.

    Przepraszam, może niezbyt precyzyjnie wyraziłem się:) Chodzi mi o coś
    ekstra, usługę dodatkową;) w porównaniu do podstawowej stawki za minutę. Np.
    stawka wynosi 7 czy 9 gr, a ja mogę sobie część srodków zgromadzonych na
    koncie przeznaczyć na jakiś pakiet jeszcze tańszych minut czy darmowego
    gadania z wybranym numerem stacjonarnym itd.

  • 4. Data: 2009-01-30 12:13:38
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Fri, 30 Jan 2009 12:59:40 +0100, Piotr [trzykoty] napisał(a):

> [...]
    > koncie przeznaczyć na jakiś pakiet jeszcze tańszych minut czy darmowego
    > gadania z wybranym numerem stacjonarnym itd.

    zainteresuj się ofertą Betamaxa - masz za ~10 Euro 300 minut tygodniowo na
    stacjonarne przez okres kilku miesięcy - potem te pieniądze nie przepadają
    - szczegółowe zasady i terminy ważności zależą od klona ;)

    Daniel
    http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 5. Data: 2009-01-30 12:18:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Piotr [trzykoty] napisał:

> [...]
    > na koncie przeznaczyć na jakiś pakiet jeszcze tańszych minut czy darmowego
    > gadania z wybranym numerem stacjonarnym itd.

    W istnienie dodatkowych pakietów to już wątpię. Konkurencja w VoIP jest
    tak duża, że wszyscy starają się być "jeszcze tańsi" i niżej raczej nie
    zejdą. Chyba że w ofercie "do własnej sieci", ale tu równierz regułą jest,
    że połączenia są za darmo i bez ograniczeń. Wyjątkiem są wszelkie
    betamaksy, gdzie połaczenia na telefony stacjonarne w ramach podstawowego
    limitu są autentycznie za darmo. Ale tam to jest oferta standardowa
    i niczego nie trzeba dokupować.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2009-01-30 15:21:56
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl> napisał w wiadomości
    > Szukam operatora voip oferującego coś typu płacę z góry i mam X minut na
    > stacjonarne etc. Chcę podłączyć bramkę i aparat. Zna ktoś?

    Najlepiej to zajrzyj na grupę: alt.pl.voip.

    wiatrak

  • 7. Data: 2009-01-31 12:08:19
    Od: "t...@g...com" <t...@g...com>

    http://progx.ch/home-voip-prixbetamax-3-1-2.html