  • 31. Data: 2018-12-04 00:54:17
    Temat: Re: VW Touran koszt serwisu
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Aczkolwiek wydawało mi sie ze benzyny maja nizszy interwały wymian.

    Mi się wydawało, że to diesle pierwsze wymyśliły dwumasy by tłumić
    drgania wału.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 32. Data: 2018-12-05 18:19:28
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2018 o 13:13 Mirek Ptak <n...@n...pl> pisze:

    > Astra F 1.6 16v - pierwsze (i ostatnie) zerwanie przy 63 kkm :)

    Auto jeszcze było na gwarancji?
    U mnie był jeszcze limit "wiekowy" - 240kkm lub 10lat.

    TG

  • 33. Data: 2018-12-06 08:04:20
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > Auto jeszcze było na gwarancji?
    > U mnie był jeszcze limit "wiekowy" - 240kkm lub 10lat.

    Nie było od początku - zakup bezpośrednio od Opla w ramach utrzymywania
    dobrych stosunków między firmami ;).
    Było za to 3 tyś po przeglądzie w ASO, gdzie padło z mojej strony
    pytanie o wymianę rozrządu. Dealer w porozumieniu z centralą zrobił to
    za friko.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak