  • 21. Data: 2018-12-02 10:25:11
    Temat: Re: VW Touran koszt serwisu
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 1 grudnia 2018 22:30:50 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
    > Ten klamot to ma max 4 lata. Gość jest na emeryturze i dużo podróżuje, z
    > czego połowę przebiegu robi z przyczepą.

    Czyli klamot. Oczywiście pojeżdzi jeszcze kilka lat ale przepłacanie w ASO mija się z
    celem w tym wypadku. A co do braku odpowiedzi z ASO wyślij meila do kilku ASO i z
    któregoś w końcu dostaniesz szybką wycenę

  • 22. Data: 2018-12-02 12:44:52
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 02.12.2018 o 10:25, Kris pisze:

    > przepłacanie w ASO mija się z celem w tym wypadku.
    Weź to Niemcowi wytłumacz, jak zawsze jeździ do ASO. Kiedyś w poprzednim
    Touranie :-) padł mu akumulator, bo auto stało tydzień nie jeżdżone.
    Chciał jechać do ASO na lawecie. Ponieważ miałem z sobą prostownik, to
    mu chciałem aku naładować. 3 razy się pytał, czy to nie zaszkodzi, a w
    końcu, jak zobaczył na prostowniku napis Bosch, to się łaskawie zgodził.
    Potem i tak pojechał do ASO, gdzie mu co trzeba zmierzyli, dali papier i
    skasowali ileś tam Euro.
    Jacek

  • 23. Data: 2018-12-02 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    > w ASO mija się z celem w tym wypadku. A co do braku odpowiedzi z ASO
    > wyślij meila do kilku ASO i z któregoś w końcu dostaniesz szybką

    Nieodpowiadanie na maile o cene w ASO to norma - tak szanuja klientów...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 24. Data: 2018-12-02 13:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Tak tak uhum :)

    Nie rozumiem tej odpowiedzi.
    Ja nie pisze tego z ksiazki serwisowej tylko z doswiadczenia.
    Zalecane jest po 140kkm ale nawet w seriwsach podpowiadaja ze mozna
    wiecej i to rzeczywiście jest prawda.
    W ducato / jumper / boxer z silnikiem 2.2 milion mozna przejechac bez
    ruszania rozrzadu (łancuch)

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 25. Data: 2018-12-02 16:34:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 2 grudnia 2018 13:00:02 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Nieodpowiadanie na maile o cene w ASO to norma - tak szanuja klientów...

    Potrzebowałem dorobić i zaprogramować(centralny, immo) drugi kluczyk do peugeota więc
    wysłałem zapytanie meilem do 5 ASO
    Z dwóch dostałem odpowiedzi ceny co do złotówki takie same, 3 mnie olały
    Inna sprawa że wyceny na ok 800zł były wiec postanowiłem skorzystać z allegro i
    zaprogramować sam(łącznie poniżej 200zł się zmieszczę)
    PIN do immo był potrzebny, nie miałem. Na forach ludzie piszą że taki PIN w aso od
    ręki ok 150zł a jak zamówisz naklejkę(część serwisowa o nr xxxx.xx) to na tej
    naklejce będzie ten pin i kosztuje to 10zł ale 2 tyg czekania
    Kolejne zapytanie więc do 5 aso wysłałem o podanie pin na podstawie vin
    2 odpowiedzi dostałem(te same aso co wcześniej)- jedna że zęści o nr xxx.xx nie ma
    możliwości zamówić jak przyjadę to za 150zł mi ten pin od ręki wygenerują, druga że
    mam przesłać vin i taką naklejkę z pinem mi zamówią. Do odbioru za ok 2tyg- koszt
    28zł
    Tak więc zależy od konkretnego aso jak klienta traktują

  • 26. Data: 2018-12-02 19:02:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

> [...]
    > mozna wiecej i to rzeczywiście jest prawda.
    > W ducato / jumper / boxer z silnikiem 2.2 milion mozna przejechac

    Podbudowuje mnie Wasz optymizm bo sam muszę sciągać przód aby zmienić
    rozrząd i bardzo mi się nie chce ale skąd taki skok w interwałach?

    Kiedyś było 70tys a teraz 180 tys.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 27. Data: 2018-12-02 20:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Podbudowuje mnie Wasz optymizm bo sam muszę sciągać przód aby zmienić
    > rozrząd i bardzo mi się nie chce ale skąd taki skok w interwałach?
    >
    > Kiedyś było 70tys a teraz 180 tys.

    Zalezy od auta.
    W benzynach jest chyba duzo mniej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 28. Data: 2018-12-02 21:31:37
    Od: p...@g...com

    Chyba nie. TSI od 2013r też 180/210 tkm a VW tylko goni konkurencje bo ford już w
    2001 (foka MK1) miał 160 tkm.

  • 29. Data: 2018-12-03 13:13:27
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > 2.0 HDi 163KM pierwsza wymiana po 240kkm. Drugiej nie zdoążyłem zrobić -
    > auto sprzedałem.

    Astra F 1.6 16v - pierwsze (i ostatnie) zerwanie przy 63 kkm :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 30. Data: 2018-12-03 18:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mirek Ptak n...@n...pl ...

    > Astra F 1.6 16v - pierwsze (i ostatnie) zerwanie przy 63 kkm :)

    Znam przypadki koniecznosci wymiany sprzgła przy 10kkm wiec nikt nie
    twierdzi ze autem nie da sie jezdzic nieumiejetnie...
    Aczkolwiek wydawało mi sie ze benzyny maja nizszy interwały wymian.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"