  • Data: 2024-03-29 11:41:10
    Temat: Re: Vectra 'Plan domowy bez limitu'
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A to akurat prawda, gdy cos mobilnego do Vectry przenosiłem zacinało się, ale gdy
    zapaliło, to już działa po bdb stawkach.
    Przy tej stacjonarce 15 zł/mies. (w tym bezpłatne rozmowy!) umowa jest na dwa lata i
    się zastanawiam, czy za dwa lata nie podniosą
    jednostronnie do 60 zł/mies.
    Do tej pory miałem stacjonarkę w UPC, ale po przejęciu przez Play dopiero się zaczęła
    jazda z obsługą klienta, nie chcę mieć z Play
    nic wspólnego.

    -----
    > Ścieżką zdrowia, którą serwowali przy załatwieniu czegokolwiek, zniechęcili mnie do
    tego stopnia, że