  • Data: 2010-03-30 10:26:31
    Temat: Re: Volvo
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hor754$qp8$1@inews.gazeta.pl...

    > Produkcja osobowych Volvo od dawna była do odstrzału. Chińczycy
    > wiedzieli co robią - te nie chodzi o same samochody, chodzi o patenty.

    Dokladnie, dobrze wiedza, ze dojscie do wynikow kosztuje czas i pieniadze. A
    tu ciach - jest marka mniej lub bardziej zyskowna, byle sie jakos utrzymala
    na rynku, a my sobie zbudujemy wlasna w oparciu o. Caly swiat wie jakie oni
    teraz samochody robia i raczej nie maja szans na sprzedaz tego dziadostwa
    gdziekolewiek poza Panstwem Srodka.