  • Data: 2010-03-30 11:10:12
    Temat: Re: Volvo
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 29 Mar 2010 21:46:04 +0200, Irek N. wrote:
    >Na poważnie, strasznie ale to strasznie jestem ciekaw cen volvo
    >powiedzmy w 2015r. O ile marka kojarzy się z bezpieczeństwem, o tyle
    >przyszły właściciel z bylejakością. Zanim zmienią swój wizerunek może
    >się okazać że marka volvo przepadła.

    Ja mysle ze to zawsze bedzie "Volvo", a Geely nawet nie bedzie sie
    pchala klientowi na oczy. Chociac kto wie, patrz np Lenovo.

    Jeszcze mozna podkreslac "made in Sweden" .. choc nie wiem jakie tu
    plany, moze wkrotce beda tez "made in China".

    No i ososbna kwestia na ile sa w stanie utrzymac rozwoj produktow -
    Volvo juz 10 lat temu samo ocenilo ze nie ma szans. Ale kto wie, moze
    maja w planach kilkukrotne zwiekszenie produkcji, chinski rynek duzy.

    Przyzwyczajcie sie do benzyny po 10 zl :-)

    J.