  • Data: 2021-02-21 08:54:31
    Temat: Re: W bateriach się dzieje.
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Elektryk okazjonalnie kilkaset km też przejedzie, więc to nie problem.
    > Tyle że potrwa to dłużej, ale kilka razy w roku, da się przeżyć.
    > No i zawsze można kupić takiego z większą niż std baterią i szybko się
    > ładującego.
    >
    > Pozostaje problem z wyjazdem wakacyjnym, zwłaszcza jak ktoś lubi jeździć
    > na kołach, oraz gdy te kilkaset km robi się jednak częściej niż kilka
    > razy w roku.
    > Wtedy albo Tesla, albo trzeba szukać innej opcji.

    a co ja proponuję? Zostawić te komfortowe spalinowozy na dalsze
    okazjonalne wycieczki, a elektryki budować jako małe miejskie wozidła.
    niska cena, szybkość ładowania, małe zużycie energii podczas transportu
    dzięki mniejszej masie. same zalety. Wada pozostaje w naszych głowach.
    skoro płacę więcej niż samochód spalinowy, to _ja_ muszę dostać więcej
    niż ma somsiad właściciel pasata tdi. Nie planeta, nie przyszłość
    dzieci, nie zdrowie. Więc może jednak zamiast wypożyczalni rowerów na
    prąd, będziemy "wypożyczać" auta na prąd albo same baterie. Wtedy koszty
    zmaleją, wiec oczekiwania kierowców (być może) też. JAk skończy się
    epatowanie luksusem na drodze, to może zacznie się epoka czystszego
    transportu
    ToMasz