  • Data: 2021-07-26 18:58:19
    Temat: Re: W czym myć utlradzwiękowo?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 26 Jul 2021 17:26:21 +0200, Paweł Pawłowicz napisał(a):

    > No i Unia zrobiła nam dowcip: Due to changes in REACH Regulations, this
    > product is no longer sold into Europe or to European customers.

    Trzeba znajomego w USA miec :-)

    A swoja droga ciekawe - boja sie biurokracji, czy jakies swinstwo w
    skladzie jest?

    bo same przepisy wygladaja jakby sensownie
    https://en.wikipedia.org/wiki/Registration,_Evaluati
    on,_Authorisation_and_Restriction_of_Chemicals

    Tylko ... przestana byc dostepne kondensatory elektrolitczne i
    akumulatory li-ion ?

    J.