  • Data: 2021-02-25 09:43:07
    Temat: Re: W końcu porządnie o rondach
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.02.2021 o 13:45, pueblo pisze:
    > Brawo dla autora.

    Na końcu autor podsumowuje oznakowanie rond (czyli nie rond) na
    zachodzie i u nas. IMO to podsumowanie można rozszerzyć na całość
    przepisów i organizacji ruchu drogowego. Na zachodzie ruch organizowany
    jest tak, aby zasady były czytelne i sytuacja jasna z wystarczającej
    odległości, u nas właściwy sposób przejazdu jest ustalany przez
    biegłych, często z uwzględnieniem danych z rejestru gruntów a i tak
    ostatecznie opinie są rozbieżne.
    (Czy rzeczywiście na zachodzie jest tak dobrze to nie wiem, wiem że u
    nas jest źle.)

    --
    SW3