  • Data: 2009-01-31 12:28:49
    Temat: Re: W temacie spisu abonentów prywatnych
    Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Może z amerykańskiej??
    Nie żartuje, był taki moment, że dzwoniąc do informacji w usiech dowiadywałeś się
    precyzyjnie o rzeczy, których w telepsie nie chcieli Ci zdradzić jako tajemnicę paktu
    postkomuchy-telefrance.
    Stare wraca ;-)
    JaC

    -----

    > Chociaż być może z czasem okaże się to korzystne, bo obecnie gdy pytam dzwoniących
    do mnie telefonicznych spamerów, skąd mają mój numer, to zawsze odpowiadają że z
    książki telefonicznej, co nie wydaje mi się być prawdą.