  • 1. Data: 2009-01-30 20:33:57
    Temat: W temacie spisu abonentów prywatnych
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dziś odwiedziła nasze biuro panna z książkami papierowymi DITEL i
    przyniosła spis abonentów prywatnych. Jest to ksiązka o grubościok. 6 mm
    (sześć milimetrów)
    Przyniosła też spis firm to grubość ok. 3 cm

    w poprzednim roku mniej więcej takiej samej grubości była ksiązka abonentów
    prywatnych

    Tak więc potwierdza się. Kiedyś zgoda na umieszczenie numeru w spisie była
    domniemana, aby nie być w spisie należało zgłosić brak chęci bycia w
    spisie.

    Teraz jest, że w spisach są tylko ci którzy tego sobie życzą i
    złożyliwyraźną chęć bycia w spisie.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/1-listopada-2008/ - tak było w Warszawie

  • 2. Data: 2009-01-30 21:47:30
    Temat: Re: W temacie spisu abonentów prywatnych
    Od: "mkonst" <m...@e...put.poznan.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
    > Teraz jest, że w spisach są tylko ci którzy tego sobie życzą i
    > złożyliwyraźną chęć bycia w spisie.

    I w związku z tym wydawanie spisu abonentów prywatnych przestało mieć
    jakikolwiek sens :(
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 3. Data: 2009-01-30 21:56:06
    Od: w...@g...pl

    On 30 Sty, 22:47, "mkonst" <m...@e...put.poznan.pl> wrote:

> [...]
    > --
    > Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    > mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

    Aleś Ty marudny ;-)

    Przecież wszyscy zadowoleni:

    GIODO, że dane abonentów odpowiednio są chronione,
    UKE, że TP wydaje OSA do czego jest wyznaczona prawnie,
    TP, że dużo mniejsze ma koszty druku i dystrybucji tych chudzinek....

    Po polsku, wszystko OK, tylko do niczego :-)

  • 4. Data: 2009-01-30 22:16:49
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 30 Jan 2009 21:33:57 +0100, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):

    > Teraz jest, że w spisach są tylko ci którzy tego sobie życzą i
    > złożyliwyraźną chęć bycia w spisie.

    A nawet tych, co złożyli wyraźną chęć bycia w Spisie, to też tam nie ma!
    Chociaż być może z czasem okaże się to korzystne, bo obecnie gdy pytam
    dzwoniących do mnie telefonicznych spamerów, skąd mają mój numer, to
    zawsze odpowiadają że z książki telefonicznej, co nie wydaje mi się być
    prawdą.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2009-01-30 23:16:47
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał:

    > Teraz jest, że w spisach są tylko ci którzy tego sobie życzą i
    > złożyliwyraźną chęć bycia w spisie.

    A jak jest z abonentami Netii? Ja nijakiej zgody nie wyrażałem, ale w
    spisie książkowym (SN 81), który od niedawna mają moi teściowie, siebie
    znalazłem...

    Przemek

  • 6. Data: 2009-01-31 12:28:49
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Może z amerykańskiej??
    Nie żartuje, był taki moment, że dzwoniąc do informacji w usiech dowiadywałeś się
    precyzyjnie o rzeczy, których w telepsie nie chcieli Ci zdradzić jako tajemnicę paktu
    postkomuchy-telefrance.
    Stare wraca ;-)
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2009-02-06 12:47:56
    Od: "Gienio" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości news:glvo7t$s3s$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > spisie.
    >
    > Teraz jest, że w spisach są tylko ci którzy tego sobie życzą i
    ----
    Nie wydaje mi się to za dobre rozwiązanie.
    Jezeli popatrzeć np. na Niemieckie książki telefoniczne to z łatwością można
    znaleźć prawie wszystkie osoby w danym mieście a info o nich jest dośc
    szerokie. Ja uważam ,że w spisie powinne być wszystkie osoby za wyjątkiem
    numerów zastrzeżonych.
    U nas jak zwykle przesadza sie z tą ochroną danych i przegnamy zawsze albo w
    jedną albo w drugą srtonę.
    Najważniejsze to zdrowy rozsądek.
    E.