  • Data: 2020-03-28 22:40:09
    Temat: Re: (W-wa) numeracja 5-cio cyfrowa
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.03.2020 o 21:19, PiotRek pisze:

    > Czy to pewna informacja?

    Z pierwszej ręki ci to mówię. Sam się tak bawiłem i to mnie telefonistka
    rewanżowała się a to zablokowaniem linii, a to włączeniem dzwonka na 5
    minut...

    > Przecież to by sensu nie miało. Nawet jeżeli w
    > owym Grójcu nie było Janiny Magnetofon, to można by pod numer 926
    > podpiąć zegarynkę z innego miasta

    Ale jakie podpiąć, gdzie podpiąć, to były czasy pojedynczych (najwyżej
    kilku) par drutów do rozmów międzymiastowych, gdzie zajmować taką parę
    dla zegarynki.

    MJ