  • Data: 2020-03-31 20:58:30
    Temat: Re: (W-wa) numeracja 5-cio cyfrowa
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zacytujemy sobie:
    ================
    Na poczcie właśnie się rozpoczęła pierwsza faza drugiego śniadania. W
    kabinie telefonicznej wrzeszczał ktoś daremnie: ,,Słyszysz mnie,
    Maryśka?! Maryśka, czy mnie słyszysz?"
    (...)
    -- Czy mógłbym zamówić rozmowę międzymiastową?
    Osoba w okienku numer dwa (...) skinęła tylko głową. Wskazała na
    kabinę, z której ciągle dolatywało rozpaczliwe wołanie: ,,Czy słyszysz
    mnie, Maryśka?! Maryśka, czy mnie słyszysz?!" -- i powiedziała poprzez
    kęs salcesonu i pół pomidora:
    -- Popróbować zawsze można.
    -- A czy długo? -- spytał Groszek. -- Czy długo trzeba będzie próbować?
    Osoba ożywiła się nieco.
    -- E, nie -- powiedziała. -- Najwyżej ze dwie albo trzy godziny. Tylko,
    że dziś nic nie słychać. Kable zamokły. No, co? Jaki numer zamówić?
    (...)
    Okienko pierwsze coś mruczało, w kabinie telefonicznej po raz
    siedemnasty rozległ się krzyk: ,,Słyszysz mnie, Maryśka?!"
    (...)
    Z kabiny doszedł rozpaczliwy krzyk: ,,Ja nie chcę mówić z żadnym
    Mostostalem! Halo! Halo! Czy ty mnie słyszysz, Maryśka?!" Nie
    dowiedzieli się już jednak nigdy, czy Maryśka w końcu dosłyszała
    dalekie to wołanie.

    I to by było na tyle.

    MJ