    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Walka o klienta?
    Date: Sat, 27 Apr 2013 23:45:11 +0200

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    news:klhc3b$up2$1@node1.news.atman.pl...
    > Pobujaj się z nimi trochę. Mamy różnych operatorów jak psów. Playowi
    > powiedz że idziesz do Plusa, Plusowi, że do timobajl etc. ;)

    Tylko nie należy do Sferii z czymś takim uderzać, bo Sferia odejście klienta
    do konkurencji ma w dupie (a ja im zrobię chyba podpuchę o połączenia
    rozłączane z powodu przekroczenia dozwolonej strefy, w sytuacji, gdy
    przemieszczenie telefonu nastąpiło na dystansie nie dłuższym, niż 50 cm w
    pionie, a potem megareklamację, chyba nawet specjalnie powywołuję takie
    sytuacje)... Oczywiście, zakazu nie ma... ale energię się zmarnuje... Lepiej
    innego opa postraszyć :)
    Sferię puszczę w pizdu, jak sprawdzę coś w Ostrołęce... Inni - "demobil" się
    skurwił wprowadzeniem płatnych opcji wcześniej przez dłuższy czas
    bezpłatnych (np. sprawdzenie stanu konta, także już nie ma "przez cały rok
    po każdym połączeniu", znaczy się jest, ale już nie za darmo. Czy my ich
    jeszcze obchodzimy? :)