  • 1. Data: 2013-04-26 12:14:37
    Temat: Walka o klienta?
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@g...away.com>

    Mam komórkę w Orange. Od miesiąca do mnie dzwonili z "rewelacyjnymi
    ofertami", bo kończy mi się umowa, i mówienie "dajcie mi spokój"
    oczywiście nie dawało rezultatu. Więc wreszcie przy którymś telefonie
    powiedziałem "Przechodzę do Play". Telefony ucichły. Po jakichś dwóch
    tygodniach dzwoni do mnie babka z jakiegoś wyższego działu i pyta, czy
    może zaproponować lepszą ofertę, żebym nie przechodził. Powiedziałem, że
    nie, bo już jestem zdecydowany. I nagle dzisiaj rano dzwoni do mnie
    babka z Play... przedstawić ofertę!

    To jak to jest? Tylko dlatego, że powiedziałem, że przechodzę do Play,
    to Orange zobowiązane jest powiadomić tamtejszy dział marketingu? Bo ja
    nie przechodzę nigdzie, powiedziałem o tym Play, żeby się ode mnie
    odczepili.

  • 2. Data: 2013-04-26 15:51:41
    Temat: Re: Walka o klienta?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz Wójtowicz napisał:

> [...]
    > to Orange zobowiązane jest powiadomić tamtejszy dział marketingu? Bo ja
    > nie przechodzę nigdzie, powiedziałem o tym Play, żeby się ode mnie

    Teoria spiskowa: to dzwonił Agent Orange, w liliowy rzucik farbowany,
    żeby przedstawić fałszywą oferte konkurencji wyglądającą niekorzystnie
    na tle oferty własnej.

    Jarek

    --
    Jeśli myślisz, że wszyscy na świecie działają przeciwko tobie, to
    jest normalne. Manią by było, gdybyś uważał, że działają w zmowie.

  • 3. Data: 2013-04-27 01:44:42
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    > Teoria spiskowa: to dzwonił Agent Orange, w liliowy rzucik farbowany,
    > żeby przedstawić fałszywą oferte konkurencji wyglądającą niekorzystnie
    > na tle oferty własnej.

    naoglądaliście się za dużo filmów :)))))

  • 4. Data: 2013-04-27 22:23:08
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    f-kr.edu.pl
    *Tomasz Wójtowicz* napisał(-a):

> [...]
    > to Orange zobowiązane jest powiadomić tamtejszy dział marketingu? Bo
    > ja nie przechodzę nigdzie, powiedziałem o tym Play, żeby się ode mnie

    Pobujaj się z nimi trochę. Mamy różnych operatorów jak psów. Playowi
    powiedz że idziesz do Plusa, Plusowi, że do timobajl etc. ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2013-04-27 23:45:11
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    > Pobujaj się z nimi trochę. Mamy różnych operatorów jak psów. Playowi
    > powiedz że idziesz do Plusa, Plusowi, że do timobajl etc. ;)

    Tylko nie należy do Sferii z czymś takim uderzać, bo Sferia odejście klienta
    do konkurencji ma w dupie (a ja im zrobię chyba podpuchę o połączenia
    rozłączane z powodu przekroczenia dozwolonej strefy, w sytuacji, gdy
    przemieszczenie telefonu nastąpiło na dystansie nie dłuższym, niż 50 cm w
    pionie, a potem megareklamację, chyba nawet specjalnie powywołuję takie
    sytuacje)... Oczywiście, zakazu nie ma... ale energię się zmarnuje... Lepiej
    innego opa postraszyć :)
    Sferię puszczę w pizdu, jak sprawdzę coś w Ostrołęce... Inni - "demobil" się
    skurwił wprowadzeniem płatnych opcji wcześniej przez dłuższy czas
    bezpłatnych (np. sprawdzenie stanu konta, także już nie ma "przez cały rok
    po każdym połączeniu", znaczy się jest, ale już nie za darmo. Czy my ich
    jeszcze obchodzimy? :)

  • 6. Data: 2013-04-29 21:17:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-27 22:23, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    f-kr.edu.pl

    > Pobujaj się z nimi trochę. Mamy różnych operatorów jak psów. Playowi
    > powiedz że idziesz do Plusa, Plusowi, że do timobajl etc. ;)

    Idź do NJU :)

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2013-05-05 09:58:10