  • Data: 2020-06-28 12:31:17
    Temat: Re: Wariat drogowy
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jasne klasyczna Bolanda czyli niedasie ;-)

    https://www.bussgeldrechner.org/wiederholungstaeter.
    html#:~:text=gegen%20den%20Bu%C3%9Fgeldbescheid%3F-,
    2%2Dmal%20geblitzt%3A%20Strafen%20f%C3%BCr%20Wiederh
    olungst%C3%A4ter,mindestens%20f%C3%BCr%20einen%20Mon
    at%20weg.&text=Der%20Zeitraum%20betr%C3%A4gt%2012%20
    Monate.

    Recydywa 2 razy w ciągu roku przekroczenie o określoną liczbę km) prowadzi do utraty
    do prawa jazdy czasowego później bezterminowego grzywny lub pozbawienia wolności.

    Tu jest 13 wykroczeń w ciągu 4 lat czyli nawet gdyby psychiatra jakimś cudem pozwolił
    mu oddać uprawnienia MPU (załóżmy że narkotyki jakimś cudem się zniknęły) nikt by go
    nie zatrudnił w przewozie osób gdzie obowiązują specjalne obostrzenia.

    Ja wiem że znajomość języków obcych w kręgach rządowych leży i kwiczy ale można wziąć
    eksperta który zestawi PORD vs StVO i wskaże co trzeba poprawić. Ale można też (po
    raz kolejny) udowadnić swoją niekompetencje i nieudolność ;-)