-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
From: "Bugatti" <s...@m...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Date: Wed, 3 Feb 2010 15:12:10 +0100
Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
Lines: 39
Message-ID: <hkc044$inl$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
References: <hkbanb$l6l$1@inews.gazeta.pl> <hkbchv$do4$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hkbcou$rhv$1@inews.gazeta.pl> <1sx4y3b0nre8l$.dlg@lepper.institute.com>
<hkbsqa$jgl$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<1ktwf6hmazxbk$.dlg@lepper.institute.com>
NNTP-Posting-Host: ds.pk.edu.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1265206212 19189 149.156.157.66 (3 Feb 2010 14:10:12 GMT)
X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Feb 2010 14:10:12 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
X-Antivirus: avast! (VPS 100203-0, 2010-02-03), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2252240
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości:
> Dnia Wed, 03 Feb 2010 14:11:16 +0100, R2r napisał(a):
>
>> Ta, a może powiesz na jakiej podstawie? :-)
>
> Nieautoryzowana ingerencja w silnik i jego oprogramowanie.
A wiesz na czym polega chiptuning ? Chyba nie bo skoro piszesz że serwis od
razu odbierze gwarację i bo zauważy moda....
Myślisz że podczas każdego przeglądu wgrywają nowe oprogramowania albo jadą
z klientem na próbę dynamiczną celem spr. danych bierzącej pracy
silnika...nie Panie Waldku ;)
W nowych autkach jest coś takie jak licznik programowań...i jeśli tunner zna
procedurę jego wyzerowania to serwis mało prawdopodobne aby coś zauważył..
> Całkiem słusznie zresztą - wiele elementów ma swoje limity
> wytrzymałościowe
> i chipowanie może skrócić ich żywotność. Skrzynia biegów, sprzęgło,
> półosie, hamulce.
> Klasycznym przykładem są skrzynie automatyczne, zwłaszcza te do silników
> montowanych poprzecznie. Ich dopuszczalny moment obrotowy najczęściej leży
> w okolicach momentu maksymalnego współczesnych diesli lub nawet powyżej.
> Jeżeli silnik ma 95% maksymalnego momentu obrotowego skrzyni, wirus
> podniesie moment obrotowy o 25% i skrzynia padnie po miesiącu, to dlaczego
> gwarant ma za to odpowiadać?
A podasz jakiś przykład czy tak sobie tylko bredzisz ?
DSG papierowo wytrzymują 350 Nm...robi się je na 390 Nm i jeźdzą.
Tiptronic w 1.9 i 2.5 TDI ciut mniej.... Natomiast w mocniejszych np. RS6
wytrzymują +150 Nm...
w 3.0 TDI 590 Nm też da radę...
ZF'y w BMW żyją przy 650 Nm...
Pozdr.
--
Bugatti
Następne wpisy z tego wątku
- 03.02.10 15:22 Waldek Godel
- 03.02.10 15:31 Pan Piskorz
- 03.02.10 15:36 kamil
- 03.02.10 16:38 Waldek Godel
- 03.02.10 17:40 KJ Siła Słów
- 03.02.10 17:54 Karolek
- 03.02.10 17:56 Karolek
- 03.02.10 18:29 Zygmunt M. Zarzecki
- 03.02.10 18:31 Artur Maśląg
- 03.02.10 18:39 Katanka
- 03.02.10 18:41 Katanka
- 03.02.10 18:43 Katanka
- 03.02.10 20:41 DoQ
- 03.02.10 21:09 Przemek V
- 03.02.10 21:26 Przemek V
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=