  • 1. Data: 2010-02-03 09:05:10
    Temat: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Wykres fabryczny :

    http://www.katanka.vel.pl/mondeo/wykres_seryjny.jpg

    Wykres po zawirusowaniu :

    http://www.katanka.vel.pl/mondeo/wykres_chip.jpg

    Polecam www.Vtech.pl :) Profesjonalnie, świetna obsługa, nawet kompletnemu
    zielonemu wytłumaczą co i jak :) Z zony Kuga 2.5T tez podjadę, niech tylko zrobi
    te 9000 km, bo dopiero wtedy (jak twierdzą w V-Techu) się otwiera na dobre
    silnik dla kierowcy.

    --
    Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
    PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

  • 2. Data: 2010-02-03 09:12:56
    Temat: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
    Od: GrzegorzG <g...@g...com>

    On 3 Lut, 09:05, "Katanka" <k...@i...pl> wrote:
    > Wykres fabryczny :
    >
    > http://www.katanka.vel.pl/mondeo/wykres_seryjny.jpg
    >
    > Wykres po zawirusowaniu :
    >
    > http://www.katanka.vel.pl/mondeo/wykres_chip.jpg
    >
    > Polecamwww.Vtech.pl:) Profesjonalnie, wietna obs uga, nawet kompletnemu
    > zielonemu wyt umacz co i jak :) Z zony Kuga 2.5T tez podjad , niech tylko zrobi
    > te 9000 km, bo dopiero wtedy (jak twierdz w V-Techu) si otwiera na dobre
    > silnik dla kierowcy.
    >
    > --
    > Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
    > PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PLwww.MojeJamniki.pl|www.DogsPassion.pl

    A co to jest czerwona i niebieska kreska i czemu najpierw bierze sie
    pod uwage niebieska a potem czerwona? :)

    O ile na wykresie "z chipem" to rozumiem, ze niebieska to wykres "bez
    chipu" o tyle czerwona na wykresie "bez chipu" nie wiem czym jest...

    Pozdrawiam,
    GG

  • 3. Data: 2010-02-03 09:14:41
    Temat: Re: Wczoraj w V-Techu pelen sukces :)
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    GrzegorzG wrote:

    > O ile na wykresie "z chipem" to rozumiem, ze niebieska to wykres "bez
    > chipu" o tyle czerwona na wykresie "bez chipu" nie wiem czym jest...

    W pierwszym wykresie czerwona i niebieska to dwa rózne przebiegi na biegu
    trzecim i czwartym. Na drugim wykresie oba przebiegi na biegu czwartym (przed
    chipem i po czipie). sorry za niejasnosc.

  • 4. Data: 2010-02-03 09:30:23
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    to wrote:

    > Efekt chiptuningu dobry, tyle że to już fabrycznie tak powinno
    > wyglądać... Ford się nie popisał...

    Tak, to prawda. Jestem rozczarowany. Ale to wynik kilku składowych, a głównie
    tego, że ford pakuje do tego sinika sterownik, który wychodzi prosto od Boscha,
    natomiast do tego samego sinika volvo te sterowniki modyfikuje zanim je wsadzi
    do auta. Co innego dizle fordowskie, podobno wszystkie jakie były hamowane
    trzymają fabryczne parametry, a wiekszośc z nich nawet je przekracza o kilka
    koników.

    co jeszcze miało wpływ? Mówili, śe bardzo niskie cisnienie wczoraj, a to dało
    spadek mocy o jakieś 5-6 koników. Mówili, że gdyby przyjadę w dniu kiedy
    cisnienie jest nadzwyczajnie wysokie, to wtedy się mogę zdziwić w druga stronę
    :)

    w każdym razie temat bardzo interesujący. Niebawem będę sprowadzał z USA
    sportowy wydech. zobaczymy ile on da koników.

  • 5. Data: 2010-02-03 09:33:38
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podjadę, niech tylko zrobi te 9000 km, bo dopiero wtedy (jak twierdzą w
    > V-Techu) się otwiera na dobre silnik dla kierowcy.

    Ile taka przyjemnosc kosztuje?

    --
    Picasso

  • 6. Data: 2010-02-03 09:38:52
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    P_ablo pisze:
    > Ile taka przyjemnosc kosztuje?

    zależy dla kogo, ale od 600zł do sporo wyższych ktoś nie wiem gdzie
    uderzyć :) Ostatnio sporo czytam na temat wiedzy tajemnej, remap staje
    się dla mnie coraz jaśniejszy ale zanim przedłubię pierwsze auto jeszcze
    sporo minie. Teraz się skupiam na porównywaniu map :)

    --
    krzysiek82

  • 7. Data: 2010-02-03 09:40:10
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    P_ablo wrote:

    > Ile taka przyjemnosc kosztuje?

    Normalnie dla benzyniaka i silnika 2,5 to z tego co się orientuję ponad 2500 zł.
    Ale jak się jest członkiem http://forum.fordclubpolska.org/index.php to wtedy
    cena jest specjalna. Nie napisze tutaj, bo trzeba sprawę załatwiac
    indywisualnie.

    Dla dizli cena jest dużo, duzo niższa !!!

  • 8. Data: 2010-02-03 09:45:15
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Katanka pisze:
    [...]
    Mi tam nie grają te wartości wpisane na wykresie cyferkami - to było na
    nim, czy sam wpisywałeś?

    Np. po chipie moc max jest wg wykresu poniżej 6500 - około 6400. A na
    seryjnym jeszcze wcześniej, niż wpisane - też około 6400, zamiast 6600.

    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 9. Data: 2010-02-03 09:46:36
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Katanka pisze:

    > co jeszcze miało wpływ? Mówili, śe bardzo niskie cisnienie wczoraj, a to
    > dało spadek mocy o jakieś 5-6 koników.

    A czy aby moc nie powinna być znormalizowana (przeliczona)
    do ciśnienia i temperatury normalnej?

  • 10. Data: 2010-02-03 09:51:39
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    LEPEK wrote:
    > Katanka pisze:
    > [...]
    > Mi tam nie grają te wartości wpisane na wykresie cyferkami - to było
    > na nim, czy sam wpisywałeś?

    Tak, sam pisałem. Ale podczas skanu uciąłem trochę charakterystyk. W kazdym
    razie moc skacze pod koniec obrotomierza, zerknij, jak dziwnie tam się
    zachowuje. Skacze niecałe 10 koników.